انواع روش های لاغری از جمله عمل بای پس

سلام. اسم من زهرا هست. 2 ماه پیش عمل لاغری بای پس رو انجام دادم. این وبلاگ رو ساختم تا راجع به این عمل حرف بزنم

انواع روش های لاغری از جمله عمل بای پس

سلام. اسم من زهرا هست. 2 ماه پیش عمل لاغری بای پس رو انجام دادم. این وبلاگ رو ساختم تا راجع به این عمل حرف بزنم

خوانندگان محترم عزیز. دیگه بقیه نداره که. همه چیو گفتم.  

تنها چیزی که مونده اینه که اگه میخواین عمل کنین اول از خودتون بپرسید این سختی هایی رو که من نوشتم ارزششو داره که تحمل کنی تا لاغر شی؟  

اگه این سوال رو الان از من بپرسن میگم اره ارزششو داره. ولی بحث من با شما ها جداست. به دلایل زیر: 

1 من ادم مغروریم که اگه یه حرفی رو بزنم مهم نیست با چه عواقبی باید پاش وایسم. 

2 من 18 سالمه و انقدر انرژی تو خودم دیدم که بتونم خودمو جمع و جور کنم. 

3 اراده. شاید قبل عمل بقیه میگفتن اراده نداری رژیم بگیری ولی رژیم اراده نمیخواد این عمل اراده میخواد. شاید رژیم سختیش نخوردن باشه ولی این عمل سختیش اینه که احتمال مرگ داره احنمال خون ریزی داخلی داره احتمال درد های بیحد داره. ولی من ارادشو داشتم.  

4اگه میخواید عمل کنید لطفا دنبال دکتر خوب بگردید. در ضمن 1 ماه فبل عید و 1 ماه بعد عید اصلا این عمل رو نکنید. واسه اینکه این 2 ماه دکتر ها مست مسافرت و دید و بازدید عیدن.  

5 هم این که اگه واقعا تصمیم دارین معطل نکنید. میدونم خیلی وقتها خانواده ها راضی نیستن یا میترسن یا دست دست میکنن. ولی هرچی سن بره بالا عمل سخت تر میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد